سیاست های اصلی بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان چایپاره
ذینفعان |
همسویی با سیاست های بالادستی |
سیاست های اصلی |
ردیف |
بیماران، کارکنان |
اعتباربخشی ملی |
ارتقا کیفیت خدمات سلامت
|
1 |
بیماران، همراه بیمار،کارکنان، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
|
اعتباربخشی ملی، راهنمای ارزیابی ایمنی بیمار (استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی)، مدیریت خطر حوادث و بلایا |
اولویت بخشی ارتقاء ایمنی بیماران، همراهان، پزشکان و کارکنان
|
2 |
بیماران، همراهان بیماران، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان های بیمه گر |
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی |
تداوم اجرای دستورالعمل های طرح تحول نظام سلامت |
3 |
بیماران، همراه بیمار،کارکنان، سازمان های بیمه گر، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، وزارت بهداشت درمان |
اعتباربخشی ملی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی |
اجرای استانداردهای اعتباربخشی در بیمارستان |
4 |
کارکنان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان چایپاره |
قوانین وزارت کار و بهداشت و سایر سازمان های بالا دستی |
جذب نیروهای متخصص، کارآمد و با اخلاق حرفه ای منطبق با قوانین سازمان بالا دستی |
5 |
پیمانکاران، تیم مدیریت و رهبری بیمارستان |
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی |
نظارت بر چارچوب عقد قراردادها طبق آیین نامه مالی و معاملاتی و نظارت بر عملکرد پیمانکاران بر اساس استانداردها |
6 |
مدیران اجرایی، کارکنان، بیماران، همراهان بیمار |
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
همکاری در راستای اجرای سیاست های دانشگاه |
7 |
بیماران، همراهان بیمار، کارکنان، مدیران اجرایی |
وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اعتباربخشی ملی |
در اولویت قرار داشتن مسائل اخلاقی و انسانی نسبت به مسائل اقتصادی در برخورد با بیمار |
8 |
بیماران، همراهان بیماران، خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره( |
وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
جلب مشارکت خیرین در توسعه خدمات و تجهیزات و هماهنگی لازم با مراکز حمایتی و خیریه ها |
9 |
شرکت های تجهیزات پزشکی، شرکت های طرف قرارداد مربوطه، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی |
وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
توسعه ی بکارگیری تجهیزات، تکنولوژی و فناوری های به روز و کارآمد |
10 |
نظام پزشکی، سازمان انتقال خون، مراجع قضایی، استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اداره های: مخابرات، گاز، آب و برق، سایر بیمارستان ها |
دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
تعامل سازنده و ارتباطات مؤثر و کارآمد با سازمان های داخلی و خارجی جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات |
11 |
بیماران، همراهان بیماران، دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
وزارت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه |
افزایش بهره وری بیمارستان بدون تحمیل هزینه اضافه به بیماران و با اولویت ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی بیمار |
12 |
بیماران، همراهان بیماران |
حقوق گیرندگان خدمت، اعتبار بخشی ملی |
ترویج فرهنگ بیمار محوری و رعایت حقوق گیرندگان خدمت |
13 |
کارکنان، بیماران،پزشکان |
اعتبار بخشی ملی، مدیریت منابع انسانی |
اجرای دوره های آموزشی کاربردی و اثر بخش برای تمامی کارکنان |
14 |
کارکنان، بیماران |
اعتبار بخشی ملی بیمارستان |
آمادگی جهت مقابله با بحران |
15 |
تهیه کنندگان:
سمت |
نام و نام خانوادگی |
رئیس بیمارستان/تایید و ابلاغ کننده |
دکتر سید محمد رفیعی |
مدیر داخلی |
محمد جعفرپور |
مترون |
سید نبی چایلو |
سوپروایزر آموزشی |
هاجر یوسف زاده |
مسئول بهبود کیفیت و اعتباربخشی |
فاطمه فرهادی |
کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار |
رقیه شفیعی |
مسئول امور مالی |
صمد عبدالهی |
مسئول فناوری اطلاعات |
عبدالله غلامزاده |