به گزارش نژادرضا مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چایپاره
برگزاری آیین معنوی زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان چایپاره
روز شنبه مورخه 6 تیرماه سال جاری همزمان با دوازدهمین روز از ماه محرم الحرام، آیین معنوی قرائت زیارت عاشورا با حضور مدیریت شبکه بهداشت و درمان، امام جماعت شبکه، مسئول حراست، رئیس مرکز بهداشت، رئیس امور اداری، مدیر بیمارستان و جمعی از کارکنان و مسئولان بیمارستان و ستاد شبکه و مراکز بهداشت در محل حسینیه حسن آباد قره ضیالدین برگزار شد. در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین جعفری، در سخنانی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عاشورایی و نقش آن در تقویت ارزش های دینی و اجتماعی، بر ضرورت بهره گیری از آموزه های قیام امام حسین(ع) در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد. در ادامه مراسم دکتر نصیری، مدیر شبکه با اشاره به اینکه این مراسم در فضایی سرشار از معنویت و ارادت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش برگزار شد و شرکت کنندگان با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب سید و سالار شهیدان ، یاد و خاطره حماسه جاودان عاشورا را گرامی داشتند. این محفل نورانی با نوای دلنشین آقای حسن نژاد حال و هوای ویژه ای به خود گرفت و حاضران از فیوضات معنوی این مراسم بهره مند شدند. دکتر نصیری همچنین از برپایی سفره صبحانه نذری پس از پایان مراسم خبر داد و اظهار داشت: این سفره که با مشارکت خود کارکنان تهیه گردیده است، نمادی از همدلی، ارادت و پیوند قلبی پرسنل با نهضت حسینی است.
نظر دهید